https://autoplovykla.lt/automobilio-dugno-plovimas/
Ar Honda’s ikoniškas Type R ženklelis kada nors gali tapti elektrinis?
Pagal naujausius interviu su Toshihiro Akiwa, Honda’s Japonijos BEV plėtros centro vadovu, atsakymas nėra paprastas. Automobilių gamintojas kruopščiai svarsto, kaip, o gal net ir ar, Type R gali įžengti į elektrinį amžių nepažeidžiant savo pagrindinės tapatybės.
Akiwa paaiškino, kad baterijos ir variklio savybės skiriasi, todėl negalima sukurti to paties, kas buvo anksčiau. „Kaip galime suteikti vairavimo džiaugsmą kaip elektromobilis? Tai nėra vien tik galia – tai apie garso, vibracijos, pagreičio ir žmogaus patirtį. Tai vairavimo džiaugsmai,“ sakė Akiwa.
Akiwa žodžiai tiesiogiai kalba tiems tradiciniams entuziastams, kurie nėra sužavėti nepadoriais performance EV rodikliais. Tokie skaičiai kaip arklio galios ir sukimo momentas nėra pakankami, kad užfiksuotų emocinę patirtį, apibrėžiančią Type R. Variklio garsas, harmoninės vibracijos per vairą, akceleratoriaus pedalą ir pavarų perjungimą. Kai kuriais atvejais greičio pojūčiai yra tokie pat svarbūs kaip VMAX.
Honda nėra vienintelis automobilių gamintojas, kovojantis su šiuo iššūkiu. Pavyzdžiui, Hyundai Ioniq 5 N parodė, kaip performance elektromobiliai vis dar gali sukelti jaudulį. Naudodamasi sintetiniu garsu, imituojamu pavarų perjungimu ir įdomia vairavimo dinamika, Hyundai sukūrė elektrinį performance automobilį, kuris nesijaučia sterilaus ar atitrūkusiu – lyginant su kitais EV. Tai modelis, kurio Honda jau bando laikytis su artėjančiu Prelude.
Porsche, vis dėlto, pranešama, kad susiduria su sunkumais kuriant elektrinę 718 versiją. Bando naujas baterijų dizaino versijas, siekdama išlaikyti savybes, kurios padarė Cayman populiarų tarp PCA track day dalyvių ir IMSA GT4 komandų. Laimei, Honda nesiekia pastatyti greito elektromobilio ir tiesiog užklijuoti Type R ženklelį. Gamintojas aiškiai išreiškė, jog neišleis elektrinio Type R, nebent jis tikrai įkūnys prekės ženklo vairavimo ethos. Tai gali reikšti, kad niekada nematysime elektrinio Type R, jei Honda inžinieriai „neįkirs kodo“, kad padarytų jį vertą – kai kuriems entuziastams tai puikiai tinka.
Nesvarbu, ar Honda gali elektrifikuoti Type R neprarasdama savo sielos, lieka atviras klausimas.
Kalbant apie kitas aktualijas, ne mažiau svarbus yra automobilių dugno plovimas. Kaune siūloma aukštos kokybės šių paslaugų galimybė, kurią galite rasti šiame puslapyje. Tai svarbu, siekiant apsaugoti automobilį nuo korozijos ir ilgalaikio susidėvėjimo.
https://auto-rent.lt
https://emaauto.lt/gm-siulo-1-000-jav-doleriu-mazesne-kaina-v6-chevy-equinox-ir-gmc-terrain-nes-4-cilindru-pasiula-mazeja/