Volkswagen’s Mysterious New Trademark: Elli
Volkswagen neseniai užregistravo prekių ženklą „Elli“, kuris yra susijęs su elektriniais automobiliais. Šis žingsnis kelia daug klausimų ir smalsumo, ką iš tikrųjų reiškia naujasis prekių ženklas. „Elli“ yra žodis, kuris gali būti susijęs su įvairiausiomis sritimis – nuo „pramoninių alyvų ir tepalų“ iki „transporto priemonių ir transporto priemonių priemonių“ bei „automobilių, automobilių dalių ir aksesuarų mažmeninės ir didmeninės prekybos“, kaip nurodyta paraiškoje Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnyboje.
Įdomu tai, kad šalia žodžio „Elli“ yra stilizuotas žaibo ženklas, kuris greičiausiai yra užuomina į elektrinius automobilius. Šis ženklas gali būti susijęs su Volkswagen planuojama elektrinių automobilių linija. Tačiau, pasirodo, yra ir kitų galimų interpretacijų, kurios verčia mus susimąstyti, ką Volkswagen planuoja su šiuo nauju prekių ženklu.
Žodis „Elli“ gali priminti Bulli – Vokietijos slapyvardį Type 2 Microbus. Jei pakeistume B ir U raidėmis į elektrinį E, gautume Elli, kas galėtų reikšti, kad tai yra pavadinimas gamybos I.D. Buzz. Tačiau tai nėra vienintelis galimas variantas. Praėjusią savaitę buvo atskleisti I.D. diapazono transporto priemonių pavadinimai, nuo I.D. 1 iki I.D. 9, kurie, mūsų manymu, galėtų būti VW pasirinktų elektrinių transporto priemonių pavadinimai.
Be to, Elli yra senatvės personifikacija Skandinavų mitologijoje. Nors ji skamba kaip galinga figūra (ji laimėjo imtynių kovą su Toru, nes tik mirusieji gali pabėgti nuo senatvės), Volkswagen Senatvė nėra labai patrauklus pavadinimas pardavimams.
Jei ignoruosime skandinavų mitologijos ryšį, „Elli“ taip pat turi draugišką skambesį, ir kadangi Volkswagen paraiška gali būti susijusi su informacijos ir pramogų sistemomis ar pardavimais, šis pavadinimas galėtų būti priskirtas naujam informacijos ir pramogų asistentui arba naujai internetinei pardavimų priemonei. Tai yra dvi temos, kurias VW aktyviai tyrinėja. „Internetinis verslas taps svarbiu naujojo pardavimų modelio plėtros dalimi ir šiuo metu yra masiškai plečiamas“, neseniai rašė VW savo pareiškime.
Deja, kadangi VW taip sparčiai plečiasi ir kadangi šis prekių ženklas gali būti taikomas daugeliui paslaugų, sunku tiksliai nustatyti, kaip šis pavadinimas bus pritaikytas. Tačiau, jei norite sužinoti daugiau apie automobilių priežiūrą ir poliravimą, apsilankykite čia.
https://autoplovykla.lt/en/car-polishing/
https://4mycar.lt/2025/07/07/jonas-olssonas-nupjove-savo-mercedes-g500-stoga-44/
https://autorentvilnius.lt/scion-tc-iq-10-serijos-specialiuju-leidimu-kainos/