0 Comments

Šiuolaikinis prabangos suvokimas pagal BMW

Ar kada susimąstėte, kaip prabanga gali atrodyti ateityje? BMW, viena iš žinomiausių automobilių gamintojų pasaulyje, siekia pakeisti mūsų suvokimą apie prabangą. Vietoj tradicinių prabangaus gyvenimo simbolių, tokių kaip jachtos ar deimantais inkrustuoti laikrodžiai, BMW siekia sukurti naują prabangos koncepciją, kuri būtų orientuota į pažangą ir visuomenės gerovės kūrimą.

„Tai, ką norime pasiekti, yra moderni prabanga, o ne senamadiškas „bling bling“ ar visko perteklius“, – teigė BMW vyresnioji viceprezidentė Hildegard Wortmann. Pasak jos, naujoji prabanga yra daugiau susijusi su požiūriu, o ne materialiais dalykais. Tai apie žmones, kurie siekia pažangos, nori prisidėti prie visuomenės, kovoti su stagnacija – tai labai šiuolaikiškas ir vizionieriškas požiūris į prabangą.

BMW šį ambicingą tikslą siekia įgyvendinti dviem konkrečiais būdais. Pirmasis – visiškai nauja ultra-prabangių transporto priemonių linija. Šiuo metu 7 serija yra vienintelis „ultra-prabangus“ automobilis BMW asortimente, tačiau būsimasis X7 SUV ir 8 serijos „grand tourer“ atvers naujos kartos prabangos vartus Vokietijos prekės ženklui. Šie nauji BMW modeliai siekia aukštesnio, išskirtinio patyrimo, panašiai kaip Aston Martin yra laikomas aukštesnio prabangos standarto nei BMW, Audi ir Mercedes-Benz. Be to, kad šie automobiliai bus dideli, nes prabanga dažnai yra didelė, jie turės savo unikalų dizainą, kuris juos išskirs iš kitų BMW modelių.

Antroji prabangos pokyčių dalis yra prekės ženklo strategija. Visos komunikacijos ir ženklinimas naujiems ultra-prabangiems BMW naudos juodai baltą logotipą, o Bayerische Motoren Werke bus parašyta pilnu pavadinimu. Tai šiek tiek primena aukštosios mados analogiją, kur Calvin Klein, pavyzdžiui, bus parašyta pilnu šriftu išskirtinei kolekcijai, o CK santrumpa bus naudojama prieinamesnei linijai. Bayerische Motoren Werke bus naudojama aukštesnio lygio linijai, o likusi dalis ir toliau naudos BMW pavadinimą.

„Turime daugiau nei 100 metų istoriją ir galime tuo didžiuotis. Naudodami pilną Bayerische Motoren Werke pavadinimą, galime perteikti aukštos klasės prabangos atmosferą“, – sako Wortmann. Ji supranta dilemą, kad dauguma žmonių net negali to ištarti, tačiau nemato to kaip problemos. „Manau, kad tai taip pat yra dalis mito ir kultūros. Daugelis mados prekių ženklų susiduria su ta pačia problema, tačiau tai nesvarbu, nes visi vis tiek žino, kad tai labai prabangus, aukščiausios klasės prekės ženklas, ir tai yra siekiamybė“, – priduria ji.

Daugiau apie šiuolaikinę prabangą galite sužinoti čia.

https://autoplovykla.lt/automobilio-poliravimas/
https://automika.lt/nissan-elektromobiliu-triuksmas-yra-baisiausias-dalykas-kuri-isgirsite-per-si-helovina/
https://4mycar.lt/2025/09/14/frankfurtas-2009-lotus-exige-cup-260-nuotraukos/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts