0 Comments

https://autoplovykla.lt/zibintu-poliravimas/

2022 Porsche 911 GT3 Apžvalga

Kai dabartinė 992 kartos Porsche 911 debiutavo prieš dvejus metus, ji vėl pradėjo klasikinį modelinių variantų žygį. Iš pradžių buvo pagrindiniai Carrera modeliai, o po to sekė cabrio, Turbo ir Targa variantai. Tačiau ankstyvą antradienio rytą Porsche atskleidė modelį, kurio labiausiai laukė vairavimo entuziastai: 2022 m. 911 GT3.

GT3 yra vienintelis modelis asortimente, kuris atsisako turbokompresorių, išliekantis natūraliai aspiruotas kaip ir pirmasis GT3 1999 m. Kupė gale patogiai įsitaisė naujausia 4,0 litrų lygio šešių cilindrų variklio evoliucija, generuojanti 503 arklio galias, tai yra 10 daugiau nei ankstesnis 991.2 modelis. Sukimo momentas taip pat šiek tiek padidėjo, dabar pasiekiantis maksimalų 347 lb-ft.

Variklis vis dar sukasi iki laukinio 9 000 rpm. Transmisijos pasirinkimas apima septynių greičių PDK pavarų dėžę ir šešių greičių mechaninę pavarų dėžę, kurios abu perduoda galią tik galiniams ratams. Pasirinkus pirmąjį, GT3 tiesiai iki 100 km/h įsibėgės per 3.4 sekundės, o dvigubai didesnį greitį pasieks per 10.8 sekundes. Jei atsidursite tuščioje, neriboto greičio Vokietijos greitkelio atkarpoje, GT3 neteks garo iki 317,5 km/h, o su mechanine pavarų dėže pasieks net 320 km/h.

Ne tik tiesiojoje GT3 yra greitas – per vystymąsi, Porsche lenktynininkas Lars Kern užfiksavo įspūdingą 6:59.927 trasos ratą Nürburgring Nordschleife.

Naujos GT3 dizaino savybės

992 kartos GT3 modelis pasižymi keliais pastebimais vizualiniais pokyčiais. Giliai įdėtas priekinis bamperis turi didelį centrinį atidarymą, o aukščiau tradicinės gaubto priekinės ventiliacijos, dabar yra du ištraukimo nosys. Tai greičiausiai labiausiai kontroversinis naujojo GT3 dizaino bruožas.

Kaip ir galingesnis 911 Turbo, GT3 naudoja nevienodų dydžių ratų sistemą su 20 colių ratais priekyje ir 21 iš galo. Padangų matmenys yra 255/35 priekyje ir 315/30 gale. Gale, virš vienavalenčių galinių žibintų bėga išlenktos lūpos, virš kurios yra didžiulis swan neck stiliaus spoileris, tiesiogiai iš RS lenktyninio automobilio. Naujo stiliaus spoileris prisideda prie 50 procentų padidėjusio įvaizdžio standarto režimu. Aukšto įvaizdžio režimu, kuris nėra skirtas naudoti keliais, anot Porsche, šis skaičius šokteli iki 150 procentų.

Automobilio žibintų poliravimas Vilniuje

Jei esate Vilniuje ir pastebėjote, kad jūsų automobilio žibintai prarado skaidrumą ar blizgesį, “automobilio žibintų poliravimas Vilniuje” gali būti puikus sprendimas. Tai ne tik pagerins žibintų išvaizdą, bet ir padidins jų efektyvumą naktį. Norėdami gauti išsamesnės informacijos apie šią paslaugą, apsilankykite čia.

GT3 mechaninės savybės

Pagal GT3 tradiciją, dvivamzdžiai išmetimo antgaliai vidinėje pozicijoje, o aplink juos išsikiša didelis difuzorius. Europos modeliai naudojasi dvejais dalelių filtravimo sistemomis, tačiau jų nebus Šiaurės Amerikos automobiliuose.

Po oda, svarbiausias naujienas reprezentuoja dviejų šakių priekinės pakabos priėmimas, taip pat kaip 911 RSR. Porsche teigia, kad šis perjungimas suteikia „nepaprastai judrų įėjimo į posūkį elgesį ir numatomą vairavimo elgseną“.

Be naujos priekinės pakabos, Porsche peržiūrėjo GT3 penkių jungčių galinę pakabą, pridėdamas papildomus rutulio sąnarius ir unikalius amortizatorius. Standartiškai įdiegiama galinio rato valdymo sistema: ši sistema sukinėja galinius ratus iki dviejų laipsnių ta pačia kryptimi kaip priekinius dėl papildomo stabilumo dideliu greičiu arba priešinga kryptimi, siekiant padidinti manevringumą.

Galimos didelės 16 colių stabdžių diskai sėdi už plonų ratlankių stipinų. Jie vienu coliu didesni nei ankstesniame modelyje, tačiau sveria 17 procentų mažiau. Svoris yra GT3 priešas: Porsche padidino anglies pluošto armuoto plastiko (CFRP) turinį, gamindama dalis kaip gaubtą, sparną, spoilerį ir net stogą, siūlomą kaip opcija, iš šios medžiagos.

Vidinės detalės

Viduje GT3 yra gana standartinis 992 serijos interjeras su mikrofibros, pilnai apvaliu vairaračiu, kuris rėmina variklio sūkių skaitiklį iki 10 000 apsisukimų per minutę. Pora sportinių sėdynių su CFRP yra standartinė. Dvi didelės pokyčiai atsiranda su centriniu konsoliu: puodelių laikiklis išnyko, kaip ir mažasis PDK automobilių pavarų perjungiklis. Jų vietoje yra solidesnis, tradicinis svirtis.

Žinoma, pirkėjai galės pritaikyti visus GT3 įrenginius su tokiais dalykais kaip spalvoti ciferblatai ir saugos diržai. Europos rinkai siūlomas nemokamas Clubsport paketas, kuris apima pusės apsaugos narvą, šešių taškų vairuotojo diržą ir papildomą saugumo įrangą.

Porsche taip pat siūlys unikalų laikrodį savininkams. 2022 m. Porsche 911 GT3 į automobilių salonus atvyks ankstyvo rudens metu. Daugiau informacijos apie kainodarą ir specifikacijas bus pateikta prieš tai.

https://auto-rent.lt
https://brangusautosupirkimas.lt/nutekejo-bentley-continental-gt-speed-kabrioleto-apzvalga-detroito-automobiliu-parodoje/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts